What's your hobby?

Sekarang ni kalau orang tanya "what is my hobby?", Saya memang tak oleh nak jawab.

Seriously, sejak dah berbelas tahun kawin dan ada anak I'm not sure if i have a hobby at all. Dulu2 boleh la kata hobi saya suka baking, buat kek dan kuih...buat roti..pastry...tapi sekarang hobi tu dah jadi punca rezeki. Alhamdulillah...

Hobi lain?

Entah la. Bersukan pon lama dah tak buat. Dulu2 boleh la juga kata hobi saya bersilat.

Nak kata hobi saya suka membaca pon tidak juga sebab saya ni sangat memilih bahan bacaan saya. Tapi seingat saya majalah pon dah lama gila saya tak beli. Entah lah. Mungkin juga sebab harga majalah di Keningau ni agak boleh tahan juga harganya sehingga saya berfikir berkali2 untuk membeli.

Apa ye hobi saya....most of my time are spent for my family. My husband, my 6 kids. Sehingga saya sendiri pon tidak mempunyai masa untuk hobi saya sendiri.

Ada orang suka membaca novel so they spent a lot of $ untuk membeli buku atau majalah kegemaran.

Ada yang suka berkebun...ada yang gemar menjahit. Ada juga yang suka tengok tv.

Entah lah. Apalah agaknya hobi saya...oh, mungkin juga hobi saya ialah blogging! Ya. I enjoy writing. Lagi pon ia adalah satu hobi yang tidak memerlukan banyak modal . It's kinda a cheap and easy hobby.

Ok la tu. I guess now I know.


Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak