Posts

Showing posts from November, 2011

Double Happiness.

Image
Owh ! lama sungguh tak update blog. Bulan November ni satu entry pon tak buat.

Well, sekarang ni saya di kampung kelahiran saya...Kampung Penambang yang ku sayangi. Sejak balik dari Keningau tak sempat nak online...masa kat Pulau Indah tak dapat nak online sangat pasal tader internet...dah balik KB walau pon ada internet tak der masa sangat la pulak nak mengadap laptop.

Alhamdulillah....kenduri adik saya dan adik ipar saya dah selesai. Lega, gembira, letih , sayu pon ada juga. Kenduri adik ipar di Pulau Indah boleh di katakan berlangsung selama 3 hari. Hari pertama upacara nikah...dah ada makan2 dah kat situ. Hari kedua orang rewang mula datang...pon dah macam kenduri dah jugak tambah2 pula malam nya ada upacara khatam qur'an. Hari ketiga baru la kenduri berlangsung. Seminggu selepas tu bertandang pula ke Bota Kiri, Perak. Memang tak sempat nak berjalan2 walau pon saya di sana lebih 2 minggu.

Dah tu nak kena balik ke KB pula...mujur la juga acara nikah, kenduri dan juga majlis berta…