Posts

Showing posts from January, 2016

Balik Kampung 2015

Image
Assalamualaikum semua...SElamat Tahun Baru 2016.

Rasanya masih belum terlambat untuk saya wish selamat tahun baru kan ? Lagi pon kita masih lagi di bulan Januari. Hehehe.

Lama sungguh Mak tak update blog. Well, alasan nya ...macam yang sebelum2 ni lah....payah nak mengadap laptop sekarang. Maafkan lah Mak yer.....

Apa2 pon nak cerita la sikit pasal balik kampung hujung tahun lepas.

Seronok sungguh balik kampung. Ye lah...balik cuma setahun sekali. Tapi tu la...balik pon memang tak boleh nak jumpa semua adik beradik. Yang mana ada kat Malaya ni ...dapat lah jumpa..yang dok seberang laut...jauh di negara orang tak dapat jumpa. Mudah- mudahan dapat berjumpa di lain waktu lah hendaknya.

Balik kampung kali ni kami balik ke Pulau Indah dulu sebab nya mertua nak pergi umrah awal December...so ngam la balik pulau dulu. Lepas diaorang dah berangkat baru lah kita orang balik ke Kota Bharu. My PIL ni jarang berjalan...satu tu sebab tak tahu nak ke mana. Ye lah..anak2 semua dok situ2 je....kalau …