Sampai bila...?

My eldest daughter has been asking me sampai bila Mak nak buat kek. Maksud dia since saya dalam keadaan yang macam sekarang ni lah kan........yelah. Mungkin dia dok tengok saya ni nak bawak diri sendiri pon dah semakin tak larat tapi masih jugak gigih terima order kek.

Well, ntah. Selagi saya larat memang saya amek order. Tapi saya tak amek banyak la. Maksimum 3,4 biji kek je sehari. Tak boleh lebih. Lagipon seronok . Hehe. Itu yg masih buka order tu. Tambahan pula kalau tak buat apa pon bosan jugak. Banyak duduk or baring pon badan tetap sakit so baik la saya buat kek.....ada jugak hasil. Boleh la buat beli2 jajan.

Takaful pon saya masih teruskan. Pon sambil2..... lagipon buat Takaful ni saya buat sama2 dengan cik abe.....ok la jugak. Setakat ni alhamdulillah.....ok la jugak.....yang penting saya seronok tolong orang....seronok berkongsi pengetahuan dengan orang. Lagipon, sementara kita masih muda dan sihat ni lah kita kena kerja kuat, dok gitu? Kalau uols ada nak tanya apa2 pasal plan takaful dengan saya jangan segan2 ya? Tanya je apa2....pasal takaful haji ke...takaful education utk anak2 ke....takaful wanita ke....medical card ke.....atau nak invest pon boleh. Boleh PM atau wassap atai call je saya terus. Hehe. I will assist you.

Ok lah, nak gi pasau plak. Cari apa yg patut, hehe.

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak