Sila La Hubungi saya !

Alhamdulillah....saya dah pon lulus exam asas takaful dan sekarang ni saya dah pon jadi ejen berdaftar MAA Takaful.





Asalnya suami saya dulu yang jadi ejen, sekali dia ajak saya join jugak. Senang dia kata, kalau ada apa2 event ke...apa ke...boleh la buat sama2.....so saya pon amek ajelah exam tu.

Berdebar2 jugak sebab saya tak study satu hape pon ! Dah la bab2 ekonomi ke...muamalah ke...bukan bidang saya tu....tapi redah je lah amek exam. Risau jugak kalau2 tak lulus....malas nak ulang2 sebenarnya.

Sebelum exam tu memang dah gi toilet siap2 dah...kosongkan pundi kencing semua...tapi bila tengah jawab exam tu alahaii.....makin beriya2 rasa nak kencing la...berak la...terkentut semua ada ! Kaki ni tak duduk diam sekali...adoi lah. 2 jam peksa tu rasa macam lamaaaaaa sangat nak habis. Soalan pulak humangaaiii ! Susah nye lah. Siyes susah ! SEmua saya jawab main hentam je...serta ikut common sense je.

Tapi Alhamdulillah...dah rezeki saya agaknya....saya LULUS ! Hehehe. Happy la jugak .

So kepada sesiapa yang berminat nak tahu pasal produk2 MAATakaful boleh lah kontek saya di nombor ni .... 014-5691618. Nanti kita boleh arrange untuk buat apppointment. Appointment santai2 je...sambil kita minum2. Memang banyak produk2 MAATakaful yang best2 ! Antara nya Takaful pendidikan untuk anak2....Medical Card pon ada....and yang paling saya suka MAA Takaful Haji. Produk ni saya suka sangat     nak offer dekat kawan2 semua. . Jangan segan2 tau nak kontek saya. Nak tanya2 je pon boleh ! Saya sudi untuk terangkan.....memang kita kena survey dulu dan banding2 kan dengan takaful2 lain. OK !

Ok ! Nanti saya akan cerita panjang2 lagi ye !


Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak