It isn't that bad for not having a phone, until................

Baru2 ni tablet saya which is also my fon buat hal tak boleh nak caj. Ada la dalam 2 hari gitu saya tak dapat bertelefon, tak boleh nak bukak fesbuk, tak boleh nak tengok gambar2 Nora Danish dengan boipren dia Si Nadem Nazri tu dekat Instagram .....hahaha. Agak hangin juga la . Moody je. Pastu ntah cemaner Cik abang saya ejas dah ok dah...dah boleh caj dah. Maka hidup saya pon kembali normal dan bahagia. Hahaha. Over nye la.

Sekali.....2 hari lepas tab saya tu buat hal lagi. Kali ni keras kejung dah tak boleh buat apa dah. usik sana, usik sini....takmo idop dah. Aduhaii......tapi ntah kenapa kali ni saya cool je. Rilek je. Pasrah sebenarnya. Cuma risau juga la kalau ada orang yang call/ sms/ whatsapps nak order kek ke ape ke ....habis la kacau bisnes saya yang juta2 tu kan, Hehehe.

Tak apa la..nak bisnes ni tak semestinya cuma melalui fon kan ? So memang saya rilek je lah. I guess it's not that bad lah walaupon takde fon.......sehingga lah anda rasa macam tunggul bila orang sebelah lebih khusyuk mengadap telefon berbanding berbual2 dengan anda. Masa ni baru la terasa teruk sungguh bila kita tader telefon......maka apa lah yang boleh saya buat ? Kita tengok cicak ajelah kat siling .

Comments

yantisa said…
kita dah terbiasa jadi susah jugak la bila takde .
dekdaa said…
takdok tablet takpo.. public phone ado lagi hahaha larikkkk!

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak