Serupa Tapi Tak Sama

Suami saya tak pernah tak ada misai. Sejak misai mula2 tumbuh dulu memang dia tak pernah sekali pon cukur misai dia. Masa saya kenal dia dulu pon memang dia dah ada misai ,nipis2 gitu...dan saya sangat la suka kan misai dia tu.

Bila dah kawin beberapa tahun dia ada cakap kat saya dia nak cukur misai dia. Saya tak bagi. Saya kata nanti dia nampak macam budak form 3 yang baru nak amek PMR. Saya juga kata kat dia, dia nampak lebih hensem kalau bermisai.

Tetapi baru2 ni...well, actually, tader la baru jugak....beberapa bulan lepas laa...sebelum raya puasa lagi la...dia akhirnya telah mencukur misai dia. Saya pon redho ajelah. Cuma masa mula2 tu saya tengok muka dia nampak laiiiiin je bila tak bermisai neh. Namun, walaupon misai dah cukur...tapi dia dah simpan janggut plak. OK lah....sunnah lagi pon kan.

Tetapi....baru2 ni ada orang kata muka dia dah macam Beto Kusyairy la pulak ! Member ni yang memang langsung tak pernah dengar dan tak kenal pon sapa Beto Kusyairy gigih la google image.....nak tengok betul ke tidak muka dia ni ada iras2 Beto Kusyairy. Bagi saya ....tak sama pon. Ensem lagi suami saya.... yelar, suami sendiri mesti lah kita kata yang paling ensem kan.....

Jadi awak semua rasa memang ada iras ker ?



Comments

girl from mars said…
oh mmg seiras rupa dia

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak