Salam Aidilfitri 2013

Saya ingin mengucapkan selamat menyambut Aidilfitri kepada :

- Kedua ibu bapa saya yang berada di Kota Bharu, Kelantan,
- kedua ibu bapa mertua saya yang berada di Pulau Indah, Port Klang, Selangor.
- kakak sulung saya Aida sekeluarga yang berada di Singapura, my second sister Ramizah sekeluarga di Kuala Lumpur, my 3rd sister Noor Haniah sekeluarga yang berada Bangi, Selangor, my 4th sister Halilah sekeluarga di Kota Bharu ,Kelantan.
- kepada adik2 saya Abdullah Munsif dan isteri di Seri Kembangan ,Selangor, Wan Azizon sekeluarga di Kulim, Kedah, Siti Aisyah sekeluarga di Sandakan, Sabah, Ahlami sekeluarga di Yonezawa, Jepun dan Fatien Adibah di Bangi, Selangor.

- juga buat ipar2 di Pulau Indah dan Shah Alam,
- buat kawan2 di SRK Redang, Ma'ahad Muhammadi (P), SM Ismail Petra, Matrikulasi UPM Terengganu, UPM Serdang
- sahabat2 dan saudara seGayong PSSGM, PSSPGM
- sahabat2 dan kenalan2 di Keningau dan seluruh negara , sahabat2 di alam maya dan di alam nyata....





Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak