Cuti Dah Habis.

Apa khabar semua...? Nampaknya cuti sekolah sudah pon sampai ke penghujung nya. 2 minggu cuti ni saya tak ke mana2, Owh, ada la pegi KK sekejap. Tu pon tak sempat nak bawak anak2 jalan2 pom, huhuhuh.

Tapi adik saya dari Sandakan ada datang. Suka nya lah ! Sebab dapat jumpa anak2 sedara yang sedang melasak dan membesar dengan cepat sekali. Tapi tu la, diaorang datang Keningau pon kami tak dapat bawak ke mana2 sebab my cik Abang pon sibuk sepanjang cuti sekolah ni sebab kena bertugas sebagai Wasit untuk Sukan Sabah ( SAGA) .Lagipon sepanjang cuti ni saya banyak order kek, kek kawin, kek birthday...memang tak menang tangan melayan order sampai ada yang terpaksa saya tolak, especially order yang last minute....huhuhuh...

Tabik spring saya hadiah kan kepada adik ipar saya Hisyam sebab akhirnya dapat juga drive all the way from Sandakan to Keningau. Ikut jalan Kimanis lagi tu. Hehehe. Bukannya apa, biasa nya bagi orang yang first time datang Keningau biasa nya tak berani nak lalu ikut jalan Kimanis tu....tima kasih Tie and Ise sebab sudi datang Keningau walaupon we have nothing to offer.....tak dapat nak bawak jalan2....



Menikmati pemandangan matahari terbenam di puncak Kimanis... sejuk kat sini ni....

Comments

Adrina Adi said…
Bila la den nak sampai Keningau nih?
mai la.....sementara ai masih di sini....

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak