Pisang Goreng Cheese



Anda penah dengar pisang cheese? Pernah makan ?Saya pernah. First time saya makan ni di gerai kawan saya -Kak Sheri. Mula2 tu rasa macam pelik juga, yelah...pisang goreng cheese...sedap ke? Masuk ker?Sekali bila dah rasa sedap rupanya ! I guess fried banana fritters and cheese is not a weird combination after all ! Cuba lah rasa.

Comments

paNavia said…
first time saya penah makan lama dulu masa pi outstation jakarta. memang sedap. tapi kat malaysia ni takde la pulak teringin nak cari. tapi penah nampak ada org jual kat fudkot tesco aritu.
I buat sendiri je nana...leh letak cis byk2, hehe....
paNavia said…
Guna cheese apa eh? Cheddar ek? Nak try la kot budak2 suka. Oh yg saya makan tu siap ada choc syrup juga
Yup cheddar, nk dpt parutan yg cantik sejukkan dulu cheddar tu pastu baru parut...yg akk wat ni campur dgn gula melaka yg parut juga....

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!