Durian Crepe

Heyy....! Saya tak buat la durian crepe....! Saya cuma nak cakap je sekarang ni memang trend orang makan durian crepe kan...Rata2 dok cerita pasal durian crepe. Hebat sungguh penangan nya ya. Saya sendiri belom cuba pon lagi tapi dah ada orang mintak saya buatkan.

Aduhai....cemaner la nak buat, resepi pon tak ada. Lagipon kat sini sekarang durian tak banyak. Bila tak banyak harganya pon amatlah mahal. Hari tu ada la beli sekali kat jalan lama Papar tu...3 biji je beli 78 hengget ko! Tu pon blom tentu elok isinya. Tapi nak makan punya pasal pejam mata jela. Tapi lepas tu tak beli dah...tunggu balik kampung la kalau nak makan. Tak lama lagi dah nak balik pon. Tu yang tak sabar nak balik kampung ni!



Hmm....sebut jugak pasal kampung dalam entry ni. Obvious kan ?

Comments

paNavia said…
tu la kan..
merata2 org post gambar durian crepe.
since saya ni tak makan durian, maka tak heran sikit pun dgn mende ni. ahaha
Ahahaha,pulak dah...!
itu la psl kn....knp la durian mhl gilak d sabah ni...kalau isi terjamin gred AAA tu ok jg...selalunya kna yg hampeh....

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!