Apa Khabar semua ?




Owh lama sungguh tak update blog. Semua nya sebab internet breakdown. Mesti anda semua dah rindu dengan saya kan ? Hahaha. Owh perasan sungguh.

Anyway...skang ni dah di penghujung cuti skolah. Sepanjang 2 minggu cuti skolah ni kami cuma ke KK je...2 kali. Nak ke KK pon terpaksa tengok jadual order kek saya. Ye la..kalau ada oder tak dapat la nak berjalan. Kesian jugak dengan anak2 .

Tapi dapat jugak la kami bawak anak2 jalan2. 3/6 tu ada kenduri kawin kawan cik abang di Tenom, so kami pegi la sana...dah lepas dah makan tengahari...hahaha, sedap2 pulak tu lauk pauk nya, dari Tenom terus kami menuju ke Sipitang. Ater tak penah sampai Sipitang lagi kan....so walau pon tade la apa yang menarik sangat dengan Sipitang ni tapi sekurang2 nya kalau orang tanya tu...dah sampai la jugak Sipitang nih. Sampai Sipirang jalan2 kat Esplanade pastu benti makan Satay. Kawasan di Esplanade ni cantik...elok sebab masih baru lagi....kalau nak lepak2 amek angin pantai memang best sangat,cuma sayang....pantai nye ...maaf cakap lah...kotor dan banyak sampah. alahai lah.

 



Lepas solat di masjid di Sipitang kami pon sambung perjalanan ke KK plak....sampai KK dah Maghrib maka kena la carik hotel dulu....memandang kan Hotel Tabung Haji (skang nama nya De TaHa tak silap saya lah) dah penuh maka kena la cari hotel lain...kami menginap di Yaho Hotel. Ok jugak hotel ni..harga pon tak mahal sangat. Hotel ni la di mana kami pernah terperangkap dalam lif. Aduhai...pengalaman sungguh. Mujur la kali ni kami dapat bilik kat Tingkat 1 jer...jadi kalau agak2 takut nak naik lif tu boleh la naik guna tangga je. Hehehe..

Malam nya kami pegi makan di Gayang Restoran. Lama betul tak makan kat sini. Kak Chik la beriya sangat nak makan di Gayang. Hehe.Lepas makan terus balik hotel....anak2 pon dah penat, ngantuk...nak tido la semua nya.

 


Sementara anak2 tido...kami berdua sempat lagi pegi tengok wayang kat GSCSuria Sabah...muehehehe...amek slot midnight punyer. Pilih punya pilih last2 tengok citer Snow White and the Huntsman ...eh, betul ke eja tu ? Belasah la .Boleh la citer tu...ai bagi 3 star je...

Esok nya lepas makan tghri terus check out and pegi beli barang2 kek skit. Tapau Burger King pastu balik sebab ada orang nak amek kek lagi kat umah ni.

Hari ni pon baru lepas siap kan kek ni, nanti kang kol 7 nak hantar kek plak.

Ok lah..tu jelah nak cerita ...tak apa nak cerita lagi dah. bye !

Comments

Norf said…
Haish saya pun dah lama tak mkn kt gayang.. Huhuhu
Norf said…
Haish saya pun dah lama tak mkn kt gayang.. Huhuhu
fatienwm said…
bila la saya nak merasa gayang restoran tuu.asyek dgr kak ja cite jer..:P
mari la dek....nanti ai bawak u pegi makan situ.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!