Berdikari

Kita ni kena belajar untuk tidak bergantung kepada orang lain. Orang lain tu siapa? Siapa2 lah, kawan ke...keluarga ker... Apa2 benda, pekerjaan selagi boleh kita buat la sendiri walaupon susah macam mana pon asal tidak menyusahkan orang lain. Biarla kita tunggang tebalik...makan tak sempat, mandi pon tak dan asal semua kita buat sendiri. Orang lain pon ada kerja jugak.

Saya pon kena belajar untuk tidak bergantung kepada orang lain.Kita susah tak apa, jangan orang susah kerana kita sudah. Ingat tu. Yelah..takkan nak makan pon kita kena harapkan orang untuk suap kan ? Betul tak ? Hehehe.

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!