Pagi2 Main Buai

Hari Ahad baru2 ni sebelum pegi sarapan kami pegi ke taman permainan.
Pagi2 lagi dah pegi main buai, main jongkang jongkit....

Best la pulak pegi pagi2. Tak ada orang. Kami je. Pastu ada sorang lelak ni dengan anak dia yang masih hisap susu botol. Hahaha. Macam mana saya tahu masih hisap susu botol ?
Sebab budak tu siap bawak bekal susu lagi.

Budak tu plak sibuk nak ikut main ngan anak2. Haha. Cumil.
Tak takut ngan orang plak tu.
Bapak dia panggil dia wat dekk jer....dok pegang tangan Sophea.





Lepas main2 kat taman kami pon pergi bersarapan makan nasi lemak Pak Kandar.
Angah la yang request nya.

Bawak anak2 jalan ni pasal petang tu Ayah nak OS la plak ke Sandakan. Anak2 steady jer....Mak je yang over. Hahaha.

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!