Kira rajin lah ni....


Hmmm...kalau nampak kat atas meja tu ada lebih dari dua mangkuk/pinggan hidangan maknanya saya rajin la tu. Kalau tak jangan harap la. Biasa kalu masak kari kepala ikan...itu lah lauk semata2. Dalam tu dah siap ada bendi..tu kira sayur la tu. Kalau masak Asam pedas pon gitu gak. Kalu rajin skit saya buat la sambal tumbuk menambah selera.

Tapi lauk lunch kat dalam gambor tu simple2 jer .Ayam goreng, ikan tenggiri goreng ( sekeping je pon ) ,sayur kacang panjang goreng, pastu sambal telur hancur.....

Yang pasti anak2 cuma makan nasi + ayam goren + kicap jer.

Comments

dekdaa said…
mak oi, semua goreng2 jah.. hahah parok kak jana.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!