PETUA

Kenapa bila kita kopek atau hiris atau potong bawang merah ke..bawang besar ke nanti kita nangis ? Saya ni boleh kata masak hari2 la jugak. Tapi masih jugak nangis tiap kalu potong bawang. Sangat la tak best. Ended up saya suka kopek bawang sekali harung banyak. Pastu blender, buh dalam bekas simpan kat peti ais. Nanti nak masak senang, tinggal amek jer. Kira nya sekali nangis aje lah. Tader la kiranya nangis hari2. Penah la jugak ikut beberapa petua..tapi hampeh tak jadik pon. Tapi saya rasa petua macam gambar kat bawah ni berkesan kot ? Boleh la kot kalau nak cuba....



v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v








gambar di cilok dari Forum Cari.

Comments

ise3339 said…
kak ja..petua dio pakai helmet n pakai bj seseksi mungkin or tok pyh pakai baju..hi3
paNavia said…
Semangat baca sbb nak tau petua...
Sekaliiiiiiiiii...
Rasa nak menangis walaupun tak kupas bawang
Adrina Adi said…
Kalau pakai lens tak nangis kak ja. Acu suruh Mokhsin kupas bawe.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!