Double Happiness.

Owh ! lama sungguh tak update blog. Bulan November ni satu entry pon tak buat.

Well, sekarang ni saya di kampung kelahiran saya...Kampung Penambang yang ku sayangi. Sejak balik dari Keningau tak sempat nak online...masa kat Pulau Indah tak dapat nak online sangat pasal tader internet...dah balik KB walau pon ada internet tak der masa sangat la pulak nak mengadap laptop.

Alhamdulillah....kenduri adik saya dan adik ipar saya dah selesai. Lega, gembira, letih , sayu pon ada juga. Kenduri adik ipar di Pulau Indah boleh di katakan berlangsung selama 3 hari. Hari pertama upacara nikah...dah ada makan2 dah kat situ. Hari kedua orang rewang mula datang...pon dah macam kenduri dah jugak tambah2 pula malam nya ada upacara khatam qur'an. Hari ketiga baru la kenduri berlangsung. Seminggu selepas tu bertandang pula ke Bota Kiri, Perak. Memang tak sempat nak berjalan2 walau pon saya di sana lebih 2 minggu.

Dah tu nak kena balik ke KB pula...mujur la juga acara nikah, kenduri dan juga majlis bertandang adik saya Ahlami dan pasangannyer Faiz Adi semuanya berlangsung selama 3 hari berturut2..so within 3 days semua nya dah selesai. Hehehe...yang paling best balik kampung kali ni ..saya dapat berkumpul semuaaaaaaaaa adik beradik saya yang 10 orang tu. Walau pon ada 2 orang abang ipar dan 2 orang anak saudara yang tak dapat balik sebab exam....tapi...tak apa lah.












Tahniah saya ucap kan buat adik ipar saya Zahirah dan suami Khairul Nizam...juga buat my beloved sister Ahlami a.k.a Ami and her newlywed husband Faiz Adi a.k.a. Is ....Selamat Pengantin baru buat kedua2 pasangan pengantin....semoga tabah dan sabar dalam mengharungi alam rumah tangga...my prayers are always with you ......

Comments

Tahniah dapat adik ipar baru!
WRA said…
Assalamualaikum...Penambe kat mano? Saya ore penambe jugok...Rasa macam pernah dengar lak nama ni...
Pak man : tima kasih pak man... :)

Rohaniah : saya dok penambae alik lorong nok masuk ke pondok polis tu...

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak