Anda Penat ?

Musim2 raya ni asal hujung minggu jadual saya penuh. Penuh dengan order dan juga jemputan rumah terbuka.

Alhamdulillah...rezeki dari Allah.
Tapi tu la...sejak bergerak solo bermain tepung dan krim ni..sehari dua ni saya terasa sakit sikit.
Mana nak berkejar siap kan tempahan, mana nak urus rumah dan anak2 lagi.

Serius tak cukup tangan.
Tido lewat, bangun awal....tak berhenti2.
Serius penat.
Kalau penat2 pon ...lepas dah hbs wat kerja ada hiburan sikit dapat wat release tension ok la sikit.
Tapi...ada orang kata..orang lain pon penat. Mana ada orang tak penat.
Buat keja penat, duduk ngadap laptop lama2 pon penat jugak...

Ye lah....jadi saya tak boleh komplen. Kalau penat, diam2 saja.

Saya bukan merungut...saya cuma meluah perasaan...kerana saya manusia biasa.

Comments

AziniMZ said…
tk dpt pekerja br ko kak jana.. lth jgk nk wat sore..
mz said…
sy paham..situasi tu.knkdg tu...bkn la nak mengeluh...kalo mengeluh penat pon..org yg dgr tu pon bknla bole bt apa...kita nak meluahkan aje...kan?org tula x paham...bukan kita nk mintak tolong dia pon...

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!