Siblings

Siblings Stick Together.

Aida, Ramizah, Noor Haniah, Halilah, Abdullah Munsif, Wan Azizon (jgn tanya kenapa dia je ada Wan ), Siti Aisyah,Muhammad Yusuf (R.I.P), Ahlami and Fatien Adibah.
I love you guys so very much.







P.S : mekasih Kak Ngoh sbb telah menegur kesilapan saya menulis susunan adik beradik...eheheh....

Comments

fatienwm said…
hehe kak jie la satu-satunya anak abah yang tak perlu jwb soalan yg sgt common to us, "kenapa tak ada Wan?".hehe
ramizah said…
muhammad Yusuf tu abang pada ahlami la..lahir 1984..aiseyman..
fatin itu saya said…
boleh tak nak degil pastu tny gak, ngape lain2 takde wan? >.<
Fatien adik saya: ho tu lah kae dek?

Kak NGoh : dah..ai dah betulkan dah,heheh...ssaloh plop satni.

Fatin bukan adik saya : awak ni memang yer, saje je..xpe, nanti ai jawab di entry khas.
Effa said…
nama semua tak sama kan kak?
Adrina Adi said…
effa, kalau sama susah la nak nak identified kat rumah. hehe.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!