Apa cerita.......

....dengan kelas memandu saya ?

Cerita dia macam ni, lepas dapat L saya pegi belajar 3 kali.
3 kali tu...seminggu sekali.
Tutor saya ok....tak marah2. cakap pon lembut je. ajar pon saya mudah paham.

Lepas pegi belajar 3 kali...bini dia masuk wad.so kelas kensel.
minggu berikut nya tutor cuti.
minggu kemudiannya pon tak pegi sebab apa ntah.
Pastu minggu lain saya call tutor saya plak batuk.
dah sebulan tak bajar.

saya pon dah ingat2 lupa apa yang dah di ajar.

ni pulak dah puasa...saya sebok berniaga.bila masa nak pegi kelas kan ?

so baru belajar sampai bukit. tu pon tak lepas elok lagi.

lambat nye lah nak ada lesen. haish.

Comments

fatienwm said…
saya baru nak amek Lesen L..kekeke
ramizah said…
tu belum tau lagi apa cerita lepas dapat lesen..hehe
Adrina Adi said…
takper. sabar banyak2.
adek : lamo kae, adek hok bulih lesen dulu dari kak ja.

Kak ngoh : haaaa.....nati kito tunggu cito lepas bulih lesen...hehehe

kakak : sabar la ni...hehehe...

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!