Alahai .....

Baru2 ni masa saya pegi KK saya rasa macam nak beli sandal baru.
Sandal saya yg lama tu dah uzur bebenor.
Dah koyak dah.Lagi pon dah dah 3 tahun dah omo sandal tu.

Jadi masa di KK tu kebetulan masuk kedai Bata...berkenan ngan satu sandal ni, beli la sepasang.
Yer la..sandal2 bata ni boleh tahan jugak lawa nyer...murah pulak tu...
konon nak berjimat lah beli sandal Bata...
Sekali hari ni....ehh...semalam saya tengok dah nak terkopak dah sandal tu ...
yang kaki sebelah kanan.....
aduhaii...ganas sangat ke saya ni pakai sandal sampai baru je beli dah nak rabak ?
Sebelah je pulak tu....

Hmm...nampak gaya..kaki eden ni ..nak Hush Puppies jugak......kaki, kaki....pandai ko yer.

Comments

Adrina Adi said…
tauke kena la upgrade ke Clarks. hehe..
ai tokey kecik je....

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!