Patah Tangan

Seminggu dua ni saya patah kaki...patah tangan dan patah hati

Dah seminggu Hugau berhenti kerja semangat saya pon ada down la jugak sikit.

Tapi apa boleh buat...yang datang pasti akan pergi. Cuma saya tak sangka secepat ni.
Satu setengah tahun dulu satu apa kek pon dia tak pandai....skang cakap je nak kek apa, insyaallah dia boleh buat. Roti..pizza...sebut je.

Tak apa lah. Saya terima hal ini dengan hati yang terbuka...tetapi jauh di sudut hati rasa terkilan dan kecewa tu tidak dapat di tepis2.

Skang ni kalau nak hantar Angah pegi skolah kena angkut 3 beradik naik motor. Lepas amek kak chik, hantar Angah. Bawak la semua penuh satu motor. Apa boleh buat. Takkan nak tinggal kan Nana sorang2 kat rumah kan ?

Cepat la dapat lesen kereta. Cepat la saya dapat pekerja ganti.

Comments

WaN dAn TiE said…
salam..
sabar anggap tu semua ketentuan ALLAH.... mungkin ALLAH tahu yan terbaik utk kita :))...
Adrina Adi said…
relaks Kak Ja. just go with the flow. jangan stress ok :)

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!