Hangen betul la Mak pagi2 nih.

Yasmin Liyana ni dah la tak mo pegi skolah. Dia main plak barang2 kakak Sophea dia.
Sticker. Di cabut2 ...di lekat2 dekat pintu.

Dah tahu dah kakak dia tu garang macam singa ( macam mak nye la jugak) lagi nak di kacau barang orang tu.

Balik skolah nanti misti ngamok punya si Sophea tu. Aku tahu dah. Rimas telinga ni dengar ( harus la anak2 pon rimas gak dengar mak nya ngamok).

Dah mak dah suruh dia cabut balik sticker2 tu lekat kan balik kertas pelekat tu. Pasang la balik Yasmin semuanya....! Hari ni Mak denda tak boleh main game.


p.s : nape la mak ni garang sangat ?detik mak di dalam hati. haish.

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!