Cerita Pendek Hari Ahad.

Hari ni Encik Suami ajak saya berbasikal bersama2 geng2 basikal dia. Tapi saya tak dapat ikut sebab ada kek yang nak kena di siap kan hari ni. Haish. Tak pe lah. Geng Basikal Cik abang pon dah ada ahli baru....hehehe. Saya tak berkesempatan lagi nak cuba2 basikal baru yang dia beli untuk saya tu (Basikal yang buat saya jatuh tu ,dia dah jual). Nak mengayuh petang2..skang ni hujan. Pagi2 pulak bz....

Pagi ni pulak saya sempat buat nasi lemak. Maka dapat la masak tengah hari lambat sikit. Bagi dekat Siti Baiyah satu tapau...bagi dekat Yan Ust. Syakir satu tapau....hari tu masa buat nasi minyak hujan panas bagi dekat Anis je satu tapau...huhuhu. Anak2 plak yang besar pakai makan nasi lemak lah...yang kecik2 takmo makan...depa mintak scramble eggs. Hai anak....apa2 ajelah ...asal makan dan kenyang.

Comments

MamafaraNzara said…
lamanya tak dengar cerita akak....

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!