Berbasikal Bersama Boipren (lagi)

Basikal boipren kaler merah, beskal saya kaler hitam


Hari ni boipren saya ajak saya berbasikal ke sekolah dia pulak- SMK Bingkor. OK la.
Jalan tak banyak bukit sangat cuma ada sikit part yang sedikit off road. Bergegar beskal.

Bukan beskal je bergegar...segala mak nenek benda yang boleh bergegar, bergegar. Nampak gaya lepas ni kena la cari bra yang lebih sesuai.

Berbasikal kali ni ada okay sikit. Tiada adegan terjelir2 lidah atau bernafas macam bunyi angsa. Ehh...bernafas macam bunyi angsa tu ada la jugak, Tipu la kalau kata tader. Baru dua kali cycling takkan dah fit giler kan ?

Jalan ke SMK Bingkor pon tak berbukit sangat so tak banyak la nak tukar2 gear.

Tapi tu la..excited sangat punya pasal sampai air minum pon tertinggal. Terpaksa la singgah pekan (?) Bingkor kejap untuk beli air.

Owh...ada juga adegan hampir di kejar anjing .Dua kali pulak tu. Masa pegi and masa nak balik. Kureng asam punya anjing.

Nasib baik boipren ada boleh tulun cover2....kalau saya sorang2 harus dah saya pecut beskal laju2 dan harus la anjing tu semakin bersemangat nak kejar . Ish. Jaga kau anjing lain kali saya bawak batu siap2.

Sampai skola boipren sambung main bola. Saya dok tepi padang memberi semangat. Walaupun jauh la jugak ...tapi rasanye semangat yang saya beri tu sampai kot sebab boipren ai telah menyumbang kan 2 gol kemenangan walaupun masa membuat sepakan penalti bola tak masuk. Ahaks !

Habis main bola kami pon balik. Sampai rumah dah maghrib. Thanks babe! Nanti nak cycle lagi ye ! Love you !

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak