He came, He Saw, He Conquered.


Yup. He definitely made it. Walau macam nak putus nafas, walau macam nak putus asa dah...tapi alang2 menyeluk pekasan biar sampai ke pangkal lengan.

Tahniah untuk incik suami kerana berjaya sampai ke puncak gunung kedua tertinggi di Malaysia, Gunung Trusmadi. Dia kata memang mencabar giler lah gunung ni. Kalau nak banding dengan Gunung Kinabalu...Gunung Trusmadi 4 x ganda lagi susah. Sampai krem2 kaki...jalan mengengkang. Ahahaha...nak adventure punya pasal. Belum panjat gunung lagi dah mencabar dah. Mana tak nya, nak sampai ke base camp dari jalan raya pon amek masa 2 jam lalu jalan balak. Memang tak boleh guna kenderaan biasa tidak dapat tidak kena guna 4WD jer.

Kepada hikers...sila la ke Gunung Trusmadi kalau nak rasa pengalaman mendaki gunung yang mencabar minda dan fizikal. Amacam ? Ada bran ? eheheeh....(cakap mcm la aku ni berani, tengok pacat pon dah lembik kepala lutut....ahahahaha)

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!