Vacancy - Review Writer for hannahjohary.blogspot.com

Apa? iklan kerja? Hahaha...bukan...ni ada contest ni..ehh..ker giveaway? Bubuh jela mana2 pon.
Saya ni sebenarnya tak berapa minat nak join contest2 ke...giveaway ke kecuali la dah kena tag ke..tu lain ceritalah. Tapi kali ni memang saya masuk atas kehendak saya sendiri. Tak ada orang tag..tak ada orang paksa..tak ada orang ugut sambil letak pisau kat leher ke...memang tak ada. Saya yang sukahati dan sukarela nak join. Sebab apa ? Sebab saya memang suka baca blog HannahJohary ni!

Saya boleh terbaca blog mama Myiesha ni sebab dia ada letak link blog dia dekat forum Bincang.net. Masa tu nick name dia dekat BDN tak silap saya crystallynna ke...atau lebih kurang gitu lah. Masa tu dia belum kawin....belum tunang...tengah prepare2 nak tunang . Mula2 tengok dia punya posting...humang aiii! panjang. suka betul hannah taip entry yang panjang2. Saya pulak kalau dah entry panjang2 sangat saya mula la terasa malas nak baca....tapi kalau yang Hannah tulis.....memang syiok baca! Sedar2 dah habis. Hahaha.

Setiap kali Hannah menulis saya dapat rasakan yang ia memang straight from her heart. Entry2 nya banyak berkisar tentang kehidupan dia sehari2....her family....her baby..her friends....dan bukan entry syiok sendiri pastu mengharapkan orang komen and puji2.Oops! .Lagi satu saya suka kalau baca entry2 di blog hannah ni dia suka selit dialog2 from cerita P.Ramlee...ahahaha..suka sangat!

Walau pun saya kenal Hannah melalui blog dia tetapi saya dapat nampak yang Hannah ni seorang yang sweet....peramah....anak dan isteri yang baik....mummy yang besh.....kawan yang setia.......dan tidak berpura2.....hannah ,I think u ni sensitif jugak.....and saya juga nampak Hannah sudah semakin matang.

Untuk Hannah....keep writing okay! because I will always keep reading ur blog!

I dah cilok 3 keping gambar u.....tak pe ke amek sampai 3? Bukan apa..sebab banyak sangat gambar yang besh2....sampai tak tahu nak amek gambar mana.....




I suker betul gambar yang ini....





Mesti kena ada gambar one happy family.....





and yang ini sangat cute okay......! cumil!



p.s :btw hannah, ai pon tade plasma tv. tak mampu nak beli tv harga 5999.csh pulak tu... tp ai ada lcd tv.

Comments

Effah Mahat said…
hehehe apa beza plasma dengan LCD? kena tanya nih...

ye ke hannah ada masa BDN?
apsal saya tak tau? ishk ishk ishk...
Halen said…
hehe.. pn janna pun harus terus menulis yer sbb sy pun suker dan mengikuti blog awak.. :p
Hannah Johary said…
Thanks for the review! Lately dah jarang letak dialog P.Ramlee lah. Will have to start again. Tapi kalau kat rumah berbual dengan my mom & siblings mesti ada dialog P.Ramlee. Then gelak-gelak sakan!


**


Effa Sahat: Beza dia punya lampu. I pun masuk Wikipedia nak faham jenis-jenis technology dia. Hehe.

Dah lama dah zaman BDN tu. Sekarang tak active dah. :)

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak