Stock Clearence!


Hari ni saya bersarapan dengan stok terakhir popia otak2 from Otak2 Gombak.....

haih.....sedih ni....sbb lepas ni susah dah nak dapat popia otak2. Tu pon lama saya simpan.....lebih 3 bulan. Hahaha..punya la sayang nak perabih. Stok murtabak raja saya pon baru jugak habis....dekat 3 bulan jugak simpan kat peti ais.....

Iena ...awak takmo pos popia otak2 ke kat saya ? hihihih...

Comments

iena hamdi said…
hahahahha

masih tahan elok kan?.. hehehhe

ahlamak kak.. acana ai nak pos eh? hihihi
Effah Sahat said…
pos lebih skit .. hehhehhe
sky said…
best best best..pesal lako jauh sgt..
lameeee-nya tahan!!! ko simpan kt freezer ekkk???


gue ingat popia td :))
iena: haa..tahna,elok lagi.

effa: mintak ngan Iena tu..suh dia pos...hihih

sky : ler..ko kat sana,ko pegi la beli kat Otak2 gombak...aku kirm kat ko lah!

Nur : err..memang popia pon...tp inti otak2...jadi la popia otak2...ai beli kat Otak2 Gombak...sedap !
Halen said…
sedap ke popia otak2 nih pestime pulak dgr tau.
sedap alin! cuba la...janna ni tader org nak kirim je..kalau tak harus dah ku borong 10,20peket.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!