Asal Kenyang.

(Apa la punya tajuk ,kan ? )

Suami saya tade di rumah hari ni. Dari pagi jam 9.30 dah keluar hantar adik saya Siti and Ise ke KK. Dia dok KK sampai ke malam sebab nanti malam ada member baru balik dari kampung suh jemput kat airport. Jadi..bila suami tak ada ni....mula la rasa malas nak masak.Hahahah. Jadi tengah hari tadi saya tapau KFC je untuk anak2. Malam ni pulak...saya tingin nak makan megi yang saya beli semalam.....tapi saya tak nak bagi anak2 saya makan maggi,tak pe..makan malam sikit bila anak2 semua dah tido.....kebetulan pulak ada orang oder pizza...so..alang2 menguli tepung pizza...uli la banyak sikit. ..untuk anak2 makan sekali. Hehehe....So malam ni...anak2, kita makan pizza yer....



nah, ni pizza nyer.




sila layan diri ye anak2.

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak