Dah besar dah anak mak.

Semalam sophea nak mandi mintak syampoo rambut saya. Saya pon bagi. Hmm...nampak nya adegan meminjam barang2 mak sudah bermula. Dah besau dah anak mak. Tak pe lepas ni mak beli syampoo untuk kakak jer. bukan syampu kanak2 lagi dah....dah beli syampoo...kang tak lama tu kena beli pulak pencuci muka.....aduss.....lepas pencuci muka ...nak kena beli pad la plak....adehhh!

Comments

fatien adibah said…
hehe.itu laa..japgi semua share dgn mak,anak pompuan plaks tu.huhu
DD said…
This comment has been removed by the author.
DD said…
ok... seram
Tihara said…
sekejap je kan dah besar :)
Adrina Adi said…
kak ja,
i terbalik pulak. i pakai J&J share dgn budak2. senang! beli sejenis jer. hehehe.
ramizah said…
saya je tak boleh nak pinjam meminjam..huhuhu..
Janna, Aisyah dah lama share syampu dgn saya coz... tak sesuei katanya!(aksyen lebey...) Lagipun rambut die tebal so tak sesuai use syampu baby.

psst: bab pencuci muka nie kan... hero sy umur 6thn tgh share ngan ayah die! hebat tak bdk2 laa nie...? hehehe
terasa Sofea dah besar biler...tudung yg Nurul dah tak mo pakai, dia dah bulih pakai.

So everytime nk gi mengaji dia dok pakai tudung ibu dia...wahhhh dah besar dah anak dara I sorang nie.
Effa Sahat said…
anak saya belum algi. ehehehhe
Halen said…
haha.. nama pun dah anak dara kan. takpe la nasib baik x pinjam yg lain2 lagi ekeke
sesemutku said…
haaaa nuri pn dah demand nk syampoo ibu...."syampoo budak besar" ktnya...ekekekeke
iena hamdi said…
ooo iena fatihah dah lama share syampoo ngan iena.. rambut dia tebal so mmg kena guna syampoo n perapi kalau tak rambut dia akan kasar semacam,..

heheh betul kan kak.. sikit hr lg nak share apa pulak yer..

o lupa perfume pun dah kena share mia.. ermmm
adik : yer..tu la pasal

DD: mau tak seram.

tihara: betul tu...sekejap je dah besau dah anak,hehehe.

kakak: ish u kan memang baby..baby tua..hik hik hik

kak ngoh: apa plol tokleh kak ngoh, u can share with your sisters..hehehe

Nur : laa..gitu ker, budak2 ni rambut ala2 cam rambut cina gitu....macam mak dia jugak...hahaha

Fa: ur time will come.heheh.

halen : brg2 lain ada dah jugak pinjam macam tudung..brooch, baju je tokleh pinjam lagi..tunggu la 2,3 tahun lagi,boleh dah kot pinjam baju

Nurul: haa..kan? dah leh share2 tudung dah ngan ibu dia...

Ain : ko pon tunggu sikit taun..sampai gak le masanyer

iena : budak2 ni ai tak ajau sgt perpum2 nih...rabak la kalau taste nak guna designers perpum ,mampuih!

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!