Training.

Sekarang kami dah start training anak2 ,main squash. Err..Sophea dan Laila je pon. minggu lepas ain hari ahad jer....Ahad baru2 ni pon main jugak start minggu ni main kerap lagi....Rabu, Khamis, Sabtu dan Ahad. Main sejam2 je pon. Kenapa pilih squash? Well, sebab dulu2 saya pon main squash jugak untuk team sekolah pastu rasa main squash ni lagi jmat dari main badminton..pastu pulak kat Keningau ni tak ramai yang main squash. Err...ke kami je yang main sebab kalau tengokkan dekat fail orang2 yang tempah court squash tu ada nama kami jer. Hihihi.





Lagi pon bagi kami squash atau badminton tak der la banyak beza sangat. Badminton ni ramai sangat yang main...so kalau la kata nak main seriously untuk wakil sekolah ke....apa ker saingan nye ramai la.

Setakat dok main baru dua kali untuk tahun ni ni...nampak anak2 dah ada improvement. Sebelum ni nak pukul bola alahaiii.....sekarang ni dah boleh da. Memang nak kena training lebih lagi. Walaupon court squash yang ada di Kompleks Sukan Keningau ni ala2 hazab...tapi boleh laa....







My hope to the kids.....kalau mereka dapat pergi jauh dalam sukan ni ok jugak..but at the same time kena do well jugak in their studies. Of course itu memang top priority. Yang penting mereka enjoy main. Belajar2 belajar jugak....tapi kita kena ada masa juga untuk bermain. right ?

Comments

Adrina Adi said…
right...... :P
Effah Mahat said…
kat sini sedang MUSIM kak! yup jimat! mmg jimat...
Mrs Hardlena said…
waaaa bestnya 1 fmly dah ada game.. :) hopefully anak2 akan ikut jejak mak dia nnt. tgk gaya mmg ada potensi dh tu.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak