Sekarang.

Yer..sekarang saya dah tak boleh tido dah lepas subuh. dem.

sekarang saya kena prepare brekfes cincai2. sebab sophea dah sekolah pagi. Yasmin dah tadika pagi. sekarang dah tak boleh iron baju hari isnin..kena iron baju hari ahad. sekarang juga sejak yasmin masuk tadika, aina pon bangun pagi jugak. haish. jadi bila yasmin mandi pagi2 kol 7 nak gi tadika, dia pon mandi gak skali. sekali harung senang.


sekarang laki den pon tokleh tido lepas subuh sebab pukul 6.30 kena hantar sophea gi skolah sebab dia masuk kelas kol 6.40....kol 7.30 pulak hantar yasmin.

sekarang ni asal tengahari kol 1,..kol 2 ker kepala mula pusing2. tandanya kena tido la tu. haish. payah ni nak tido siang. camno?

tahun depan semua skolah pagi. boleh saya berdeting pegi sarapan dengan cik abam. wah...dah pikir tahun depan. tahun ni pon baru masuk.

sekian.

Comments

iena hamdi said…
hehe nak dating yer.. betul la kan.. nana thn dpn dah tadika..
yehaa selamat dating utk thn dpn yer kak
Sophea Munira said…
tapikan,nana ckp tak nak sekolah tadika..hahahaha..
nana2..
Effa Sahat said…
bestnye.. deting..
sy bila?? :P
iena : tima kasih..

kakak: rajinnye awak mengomen yer..

fa: alaa...awak kan dah deting 3tahun...ai tak sempat deting, so bagi la ai can,hehehe.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!