People

Saya suka tengok gelagat orang. Gambar2 ni saya ambil sementara menunggu suami ke bank. Jadi saya curi2 ambil gambar orang2 yang lalu lalang. Ada yang tua...yang muda.....yang ranggi....yang simple.....yang nak pergi kerja atau cuma jalan2......







Ibu dan anak...





New Sabah Times ada?





Dia ni mungkin bekerja di pejabat agama kat atas bank ni rasanya.














Bapa dan anak pulak





yang tengah cakap telefon pon ada....




ni pon ye jugak...




alamak ini pakcik sudah nampak saya curi ambil gambar dia...!






yang ni tunggu gewe dia kot...dengan phone kat tangan lagi tu...






Ibu dan anak lagi....






macam pernah tengok je sis ni .....tapi di mana ya ..?




Jangan gaya ada,tapi duit tak ada..jadi kena la pegi bank cucuk duit dulu...





Saya suka budak yang kecik tu...cumil jer. Mungkin mereka ni dari Timur Leste.





sapu2 sampah...


Gigih nya lah saya mengupload gambar dan maaf juga atas quality gambar yang tak berapa menarik, sebab semua gambar ni saya ambil dari dalam kereta je tanpa menurun kan cermin sebab malu......mueheheheehee...

Comments

Effah Mahat said…
Fun! best best. len kali nak ambik gambar macam ni la jugak!

Real people, with real impression of daily lives. satu wajah satu kisah...
yup effa, it was so much fun and an eye opening too. because I believe not so many people suka tengok gambar2 macam ni ,not so many people suka tengok entry blog yg memaparkan gambar2 begini,mereka lebih berminat nak tgk gambar2 orang ni beli apa...orang ni ada apa...orang ni pakai keta apa..things like that.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak