Alahai......


Alahai....saya beli bende alah ni nak wat sangkut tudung2 saya yang tak banyak mana tu. Tapi ada la pulak orang pegi sangkut kemeje keje dia kat penyangkut tudung saya ni. Nak wat cemaner....penyangkut ada 28 lubang..tudung saya cuma 7 helai...ada 21 lubang lagi. Hmmm...kena la gigih mengumpul tudung la nih. Kang penyangkut tudung bertukar jadi penyangkut kemeja pulak.

Comments

fatien adibah said…
hahaha!kelakar la1haha..post kt fb nuh...
pB said…
sib baik , dio sa'kut baju krijo dio.


kalu dio sa'kut seluar kecik , lagi haruuuuuuuuuu
pB said…
sib baik , dio sa'kut baju krijo dio.


kalu dio sa'kut seluar kecik , lagi haruuuuuuuuuu
pB said…
sib baik , dio sa'kut baju krijo dio.


kalu dio sa'kut seluar kecik , lagi haruuuuuuuuuu
ada nampak org dok jual menda nie...cam menarik ajer kan...tp tudung I tak manyak nanti terlopong ajer.
Effa Sahat said…
eh siyes tudung akak 7 je?
ke dah byk ke tong sampah ke, bagi2 orang ke kan kan kan?
hhehehe

sy punya tudung byk sebab simpan dari zaman kolej kan. berapa tahun tu? 12 tahun! :P
adek: sduah ku tepek.

kak pb: hahahaha..kalu dia sakut suar kecik dio..sayo tok boh la gambar sini...meuehehehe..


Nurul: aku tak caya la tudung ko sikit je riko....hehehe


fa: tudung awning je ada 7...tudung lama toksah citer la...tak kuasa la nak simpan fa..bukan pakai pon lagik. lupus kira sudah.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!