jumpa x jumpa

Saya sekarang sudah berada di Keningau. Rasa penat masih berbaki namun esok sudah perlu kembali bekerja. Apa boleh buat. Sudah menjadi tanggung jawab.

Owh balik kampung tahun ni best. Part yang tak berapa nak best...abaikan saja. Tiap kali balik kampung saya akan pastikan saya dapat bertemu semua adik beradik saya yang seramai 10 orang tu. .....namun kali ni ....macam tahun lepas juga, tak dapat bertemu one of my sisters. Tahun lepas tak dapat berjumpa dengan Kak Ngoh sebab masa tu dia sedang menunaikan fardhu haji di Mekah tetapi pada tahun ni saya tidak di izin kan oleh-Nya untuk bertemu dengan kakak sulung saya...Kakak, yang berada di Singapura kerana tidak dapat balik bercuti di Kota Bharu. Kami cuma dapat bercakap2 di telefon sahaja. Tak per lah. Lain kali la kita jumpe yer Kakak, Abe Long, Kak Long...Kak Ngah and Kak Ann. Miss you all!

Owh lagi satu....tak dapat jumpe my very best cousin, Adrina. Huhuhu...sangat sedih. Dengan dia pon tiap2 tahun misti kena jumpa..tp tu la..tahun ni tak dapat jumper,......next time la yer laling....mana tahu dapat jumpe kat Keningau ni ker? hehehe....

Sebelah suami? owh.....semua dapat jumper, sebab semua duduk situ2 jer......

Comments

Adrina Adi said…
i pun cedih tau. uhuks.

tak boleh jadi ni. wanee pun ajak gi keningau next year. musti jadi!
iena hamdi said…
iena pun sedih jugaks//

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak