Macam

Tak lama lagi dah nak raya haji. Kami beraya di Keningau jer. Sebab nyer masa raya haji tu skolah tak cuti lagi. Tak per la. macam la tak biasa beraya di sini kan?

Raya haji nanti saya rasa macam nak pergi jenjalan plak. Tak penah lagi jenjalan time raya. Biasa dok umah jer buat apa yang patut. Tapi kali ni rasa macam nak jalan2 kejap. sebelum balik kampung cuti skolah nanti. Dah cakap dah kat cik abam....setakat ni nampak macam cadangan akan diterima...hehehee...

tengok la macam mana nanti.

Comments

Adrina Adi said…
kak ja, u tak korban ker tahun ni?

selamat hari raya haji tahun ni. i pun raya KL jer.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!