=)







Mac a.k.a Suryana Ismail kata, gambar ni sangat la macho walaupon tak nampak muka. Kan ? Kan? Sebab tu saya suka gambar dan buat nye as my profile pic kat FB. Suka sangat gambor ni. Membuatkan saya tersenyum sorang2 dan merasa sangat rindu kan cik abam saya tiap kali saya menengoknyer (Here's a bucket to those who have weak stomach). Nasib baik Incik Nizam (jurugambar nye la) pandai amek gambar membuatkan perut cik abam saya nampak flat di dalam ini gambar.hehehehe....


p.s: wahai cikabam, cepat la balik.

Comments

pB said…
besau nyer cincinnnnnn
Adrina Adi said…
kak ja, mintak bucket lagi satu. yg ni dah penuh.


tq.
Effah Mahat said…
hadui... hahaha... ni anak 4... suami sy anak 2 baru.. hadui... "no komen" hahahaha
Yuhuuuu....
Janna...awak telah di tag oleh aku. Nko harus tawww jawap tag aku nie. Mesti...mesti...mesti tawwwwwww. Che wah...he..he..he..
kak PB: dio meme berehi ko cimcim kak pb..

kakak: ish..kata nak dgr citer cemaner ai jumpe mokhsin,baru dgr cikit ni pon dah mintak 2nd bucket, camno ?

effa: hahaha....tu semua optical illusion heheh

Nurul: dah wat dah.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak