Apo nak di kato

Last night we (me and my family lah) went out for makan2. Pastu tiba2 Laila arek nguyuh. So I pon suh la dia pegi toilet. Tapi dia takmo....nak minum dulu katanya. Tapi kaki dah terkepit2 dah......adoiii......ai kata pegi la toilet dulu pastu baru minum but she insisted nak minum dulu sambil mengepit2! Hangen la saya ......! Tengok dia dok mengepit2 bertambah2 la hangen! Saya jerit dengan sehabis tenaga kat dia ..." PERGI TOILET DULUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! "

Owh ...giler kuat saya jerit. Tak kira dah...tak fikir malu ke...orang tengok ker. I don't care dah. But Budak tu masih takmo pegi jugak.....! Memang nak carik pasal la budak ni...! Saya tarik2 tangan dia...dia dah nangis2....tengok2 dah habis basah dah suar dia. HADOIIIIIIIIIIIIIIIIIII...! INI BOLEH MENDATANGKAN MARAH! HUARRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! ...baju saya start koyak2...prak! prak !......kulit saya jadik hijau...mata saya jadik merah! Rasa nak picit2 je budak ni.......!









Sekali ...saya pon terjaga.

Cheh. Mimpi rupe nya. Siyes mimpi yang menakotkan.

Comments

Adrina Adi said…
hahahahaha.... lawak!
ise3339 said…
tringat ms gi mkn sate dgn ur laila n sophea kt jln peng. chepa..hi2:)
pandailah...lawak! Leh masuk raja lawak nie..he..he..he.
eyndayusoff said…
Mula2 baca ingat betul la jerit kuat2 kat tempat makan tu hehehe....nasib baik mimpi...kalau betul2 mesti semua org tengok je kan :-D
fatien adibah said…
muahahaha...ganah!
eberibadi: sesungguhnya ..mimpi ni sungguh menakotkan...worst nightmare...err..may be 2nd la kot.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!