Dah habis shopping ?

Hmm..saya tak stat pon lagi. Ada la jugak pegi buat lawatan sosial ke Servay....tengok2 baju raya...tapi tade yang berkenan la pulak. Bukan untuk saya..tapi untuk anak2. Baju raya saya dah siap jahit dah. Tempah dengan Siti. Tapi tak amek lagi. Baju raya saya pada tahun ini kain nye di taja oleh Puan Effa Hazizi. Tima Kasih Fa...jasa mu di kenang. Tahun depan..taja la lagi yer...ekeke!

Oleh kerana saya tak stat pon lagi misi memburu baju2 raya untuk anak2..maka saya sangat la tidak sabar untuk ke KK. Misti la ramai ummat manusia kat KK nanti. Tak kisah lah. Janji dapat shopping. Saya juga berhasrat untuk mencari sepasang sandal baru. Kalau tak sandal pon...wedges ke...tengok la mana yang berjaya menawan hati ku. Dah ready budget siap2 dah ni. Lagi satu yang buat tak sabar2 nak ke KK ni sebab nak makan. Nak makan yang sedap2 la ..yang tak ada di Keningau.

Tahun ni ramai member2 yang balik beraya di kampung. Alahai...jeles nyer. Saya ni lama dah tak beraya di kampung .Ikut kan hati...glepar dodedode nok rayo kkapung....tapi,nak buat macam mana. Tak per, saya berazam agar tahun depan saya dapat balik beraya bersama keluarga di kampung. Kena jual kek banyak2 la ni...hehehe...

Comments

Ahlami said…
Tahun depan insyaAllah. semua adik bradik rayo kelate okeh? ameen ameenn..
pB said…
SALAM


tok balik rayo klatae ...????

Jangae sedih sedih , deh ...


Selamat Hari Rayo.
Maaf zahir batin.
Halen said…
thn ni sy x balik ke kampung huhu.. meh la panjangkan langkah beraya ke bufot hehe..
Ami: mudah-mudahan. Ameen.

Kak Pb: ho..tok balik kak pb...selamat hari rayo gok ko kak pb sekeluarga...krim salae ko oghe Lorg Gajoh Mati... =)

Alin: eehh...balik Bopot pon kampung gak tu kan...mai la beraya di Keningau...
enz said…
ha... jgn lupa pakai raya nanti. tepek gambar ye.. nak tgk ah kak janna pakai PINK :))
Saya dah... sampai ilang beg duit!!! uwaaaa....

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!