Saya








Saya ni perahsia orang nya. Saya jarang dan tak berapa suka nak share apa2 dengan orang lain. Well..tengok keadaan la. If it's too personal is just for myself. But saya sangat berbesar hati kalu ada orang nak berkongsi cerita dan masalah dengan saya.

Ntah la....saya tak suka orang tahu masalah saya. Saya tak mahu orang tahu saya sedih atau tidak gembira. Lebih2 lagi family saya. Memang dari kecik lagi saya gitu. Tak pandai nak berkongsi masalah dan bercerita dengan keluarga. Bagi saya, ada hal lain yang lebih penting dari perasaan , cerita dan masalah saya. Hal2 orang lain. Namun ini tidak bermakna saya tidak pernah berkecil hati...atau perasaan saya ni tak pernah terusik. Saya pon manusia biasa. Saya diam, tak cakap apa2 tak bermakna saya tak berasa apa2. I chose not to say anything. Cuma saya tidak gemar untuk tunjukkan pada semua. Hingga kan saya rasa tidak ada orang yang betul2 mengenali saya. Itu lah saya.

Comments

i used to feel the same..sometimes... i end up sharing with Him finally...
Mrs Hardlena said…
ishhkk.. kenapa ni mcm tgh berduka lara je. sape yg mengusik hatimu itew???
tp apa yg alin tgk janna ni happy je mcm x reti nak bersedih hehe
Asilah said…
sama laa kitaaa..,that makes two of us! just met up with aslinin last weekend! bila laa pulak kita boleh bertogether-gether!*hugs*
Effah Mahat said…
sis, effa pun tak reti nak cerita kat orang lain TERUTAMA yg ditepi2 effa... mum, hubby, sisters, brothers. everytime I felt susah hati atau sumthing, effa lebih suka share dgn org yg selesa utk bercerita. one of them is .. YOU. :)

the rest is my bfriend - Dian and HIM.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak