Pizza Panas!

Semalam Sophea balik je dari skolah, sampai je kat umah, terus dia bagi aku satu note kecik. Aku pon baca....bla bla bla.....ooo...cikgu dia nak oder pizza. Ok la. Dah ada dah sorang ejen bakery aku kat SK Pasir Puteh. Hahaha...nasib ler anak.

So tadi dia gi skolah sambil bawak 3 kotak pizza panas. Bawak masuk bilik guru. Cikgu2 ada yang tengok.

Hari ni dia balik...bagi lagi nota...cikgu dia nak pizza lagi. Suh bawak esok plak. Bah, aku kata. Dah dok meniaga la plak anak aku kat skolah. Agak2...makcik kantin marah tak ?

Comments

fatien adibah said…
xmrah ponn rasanya..n kantin takdop hak nak maroh pon..wah femes la sophea...sedapnyoo pizza..
fatien adibah said…
xmrah ponn rasanya..n kantin takdop hak nak maroh pon..wah femes la sophea...sedapnyoo pizza..
Effa_zizi said…
kak, saya rasa kantin tu bakal gulung tikar hujung bulan ni.. hehhe
Halen said…
ok la tu kecil-kecil dah tolong mak cari rezki klu x bdk2 skang ni mana nk belajar susah.. chaiyokkk chaiyok :)
Adrina Adi said…
pandai mak dia.. hehe...
mesti sedap pizza air tangan u nie. Nak gak rasa. Bulih ker amik order? he.he..he.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!