Apa la ??

Apa la nak di tulis (or di taip to be precise) .

Sesungguhnya I'm totally lack of idea.

Terasa nak update blog sebab tengok macam dah lama tak berupdate, tp siyes tader idea.

Apa nak cerita?

Nak cerita pasal masak apa hari ni?
Nak cerita pasal apa yang saya buat hari ni?
Atau ke mana saya pegi hari ni?
Tader apa lah yang menarik sangat.
Pada pandagan saya la.

Yer la...setakat pegi kedai kat Taman Luagan pasal nak beli sayur kangkung dan keropok lekor pastu kena pow ngan anak2 beli bubbles dan eskerim perasa keladi kat gerai Si Madu 2...(tu pon anak nak pow lagi minum milo ais kat gerai Si Madu 3 plak !)

Ataupon pasal saya naik motor tak pakai helmet masa hantar si Hugau balik pastu terserempak plak ngan Boss JPJ Keningau masa kat simpang Warung Si Alan....

Ke nak cerita pasal Si Hugau si budak Bajau + Dusun (Hugau lagik) yang dah pandai makan Ikan Singgang cicah ngan budu dan telah berjaya menyeludup petai masuk ke rumah saya?

Atau pon nak cerita pasal anak kembar makcik yang jual air anggur kat Pekan Keningau tu dah dapat masuk Kolej Masterskill ( ke kolej MAHSA?)pastu 7/4 ni nak kena daftar dah ?

Tapi kalu cerita pasal pengguna jalan raya kat Keningau yang sukaaaaaa la sangat parking kat bahu jalan depan Hiap Lee and sebelah Bank Rakyat tu...macam menarik jugak kan?

Atau pon pasal sorang pekerja baru Hiap Lee ni baru pindah dari Johor balik ke Keningau and dah bukak kedai pakaian nama Natasya, tapi masih lagi nak keje kat Hiap Lee dengan gaji RM600.

Owh....nak bitau ni lah, Si Bai..cashier kat Phuket restoran tu pon dah ada Facebook jugak dah. Sapa2 nak add dia boleh la berbuat demikian.

AAaaaaa....lagi satu, aku dah tahu dah sapa tuan punyer pokok pisang kat hujung lorong rumah aku nih...alaa....Uncle yang bini dia suka tanam pokok bunga kertas yang bukan saja tanam kat depan umah dia, malah kat depan umah jiran di kiri kanan umah dia yang pakai keta Kenari itam tu yang punya. So lenkali sapa2 nak bakar ikan pakai daun pisang, boleh la mintak ngan Uncle tu.

Tak pela. Bila2 saya ada idea yang maenarik lagi meletops, saya update.

Comments

FA said…
it's funny anyway~~haha..lawokss...golek2..
giler sengall entry ini..ahahha... saya tersengih sendri di depan PC..

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak