King Crab anyone?


hehehe...yeyer je King Crab. Mana la nak dapat King Crab kat mesia ni. Ada di jual ke kat Mesia nih? My laling suke sangat makan seafood. Udang..Sotong...Ketam....sumer2 tu peberet dia lah. Kalu pegi pasar, dia lagi pandai. Macam2 dia beli.

Tengok la ketam yang dia beli ni. 4 hekor je dah 2 kilo. Puas hati makan. Besar boleh tahan la kan. Suka Nana tengok ketam dah nak sama besar ngan kepala dia. Hahaha...

Comments

Azimah@Melati said…
mai ai besar tul ketam tue...
sesemutku said…
walllaaweiiii besaqnyaaaa..
kat KK punya la susah nk cari spesis nie..plg2 tdk hat itam bekilat lerr...
iena hamdi said…
mak aiiii besar nyer... puas kan makan.. fresh lak tuh..
Helmiyani said…
sekor stengah kilo... puah ati make ketam weh! tu kalu beli bapo sekilo janna?
mah: hehehe..puas hati makan kan?

semut: yeke? kat sini pon tgk keadaan gak semut...kalu ada..ada...kalu tak kecik2 gak

iena: ha tu la..yg penting fresh.

Nunu: ha..lebih kurang gitu la berat dio...sining kalu ketae bungo gitu..skilo paling mahal pn 10,11 riyal....skalo ..8,9 riyal la skilo.
Halen said…
waaa sodapnyo makan ketam bsr... dia punya sepit tu kan klu sepit hidung bdk 2 org tu mau berlubang tu hehe
sedaaapp-nyer dgr.... puashati ler kalo dpt balon byk tur! kami 1 family suke ketam but... tokleh make sokmo sbb Mr Hubby `high Cholestral' byk toksin ler pulorrkkk!
Adrina Adi said…
i suka makan ketam, walaupun i elergik dgn ketam. beli pandai, nak siang tak pandai, masak pandai, makan lagiiii laaaa pandai. hehe..

p/s : i kalau makan ketam, mulut akan bengkak. huhu..
Adrina Adi said…
This comment has been removed by the author.
Alin:hidung budak2 tu mmg dah ada lubang dah alin,kalu tidok, cemaner nak bernafas...hihihihi

Nur:pulak dah...sama la laki eden,gatai,tp dia makan jgk!

kakak: siang ketam bukan susah pon..tak yah siang pon tak per, basuh2 bersih2 jer....u punyer allergic tu quite siyes yer...bengkak mulut yer...mcm will smith dalam citer Hitch tu ehh...?

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!