Duhh..!

Semalam hari kami memenatkan diri tanpa dapat hasil.Huhuuhu....

Kami pegi KK...konon nak pegi beli barang2 buat kek..alih2 kedai tutup. Dem! 3,3 kedai pegi sumer tutup. Aku agak konfius la...sama ada depa2 ni yg chinese2 ni sambut Maulidurrasul jugak ker?Memang pegi KK semata2 nak ke situ. Alih2 rosak segala plan. Last2 pegi Karamunsing and beli baju Tunas Putri Sophea jer. Lepak2 kat Mc.D patu dah..balik.....

sungguh sia2 je rasa. Setakat nak soping2, huha2...alah..baru jer berhuha2 masa raya cina baru2 ni....duit huha2 pon tak dan nak top up pon lagik..tu yg tak besh nak pusing2 pom,hehehe.

Ish...dah la banyak barang2 kat umah ni dah berkurang....kena la cari di Keningau jer....hantam sajalah.

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!