apa nak cerita?

Apa nak cerita? Actually sekarang ni saya tak tido lagi, sebab nak buat kuah kacang or kuah satay. Ni haa....my blogger fren nih Ain a.k.a Nonie tempah ngan saya satay ..tak penah saya amik order buat satay nih walaupon saya ni boleh kata tiap2 kali Raya puasa memang mesti buat satay. Tapi bila Ain ni mintak tempah....saya pon kata....apa salah nyer kan?




Ain mintak 250 cucuk satay jer.....(sebak tu eden sanggup,hahaha).



Satay Ayam 150 cucuk....



Satay daging 100cucuk, dua2 belom di bakar.





ni kacang tanah yang sudah rela untuk di blend.....



Pastu kebetulan pulak ada kawan satu forum ni pon mintak saya buatkan Cheesecake sebiji ngan brownies......alhamdulillah...rezeki di bulan Syawal.




Dah beriben pon brownies....





Ni pulak Simply Sinful Cheesecake....
Duhh! terliur saya tengok kek nih, geram .Silap2 nanti saya buat sebijik untuk saya jugak, hehehe. (Owh...saya kena ingat pesan Kak Ngoh saya...kena jaga makan,hehehe.)

Comments

Adrina Adi said…
nampaknya saya kena minta transfer ke keningau. kalau tak sian saya asyik terliur jer. menjejeh2 kalah walad masa kecil2 dulu.

hehe



err walad tak baca kan blog kak ja?
Unknown said…
oo la janna.... bakpo la mu jauh sampai keningau tue....
ramizah said…
kalu dia ada di Kelate..dia tak kan masak punyer..sebab ma ada..
kakak:
yer..sila transfer ke Keningau dgn kadar segera yer

Mah:
nanti aku balik ko order ler...hehehe....ko nak makan kek aper?


Kak Ngoh:
hahaha..betul2...tp sebenarnyer, kalu ada permintaan saya boleh jer masok...tader hal,sbb kalu di rumah my MIL...I yg take over the dapor....sbb org rumah tu tak kisah..sapa masak pon depa makan.
Ainazli said…
kak tq sebab meriahkan besday put3 n tima kasih jugak atas satay mu itewwww..ada lagi 50 cucuk simpan dalam peti wak stok, kot2 nak teringin nak makan pas ni!!huhuhuh!!

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak