Sukak nyaa..!

Iyer..saya sungguh gembira sebab cik abe saya sudah balik selepas kena outstesen ke Sandakan for almost 2 weeks !

Dia sampai umah kol 12 tgh malam tadik...ehh..dekat kol 1 pagi laa.....lama sungguh aku tunggu. Aku tunggu dia dari petang lagik. Alih2 kol 4 ke gitu aku SMS tanya dia dah sampai mana..dia kata baru sampai Telupid . Aku pon agak bengang la jugak kan....dari pagi kol 10 aku call tu..ni dah kol 4 baru sampai Telupid.....kol baper dia jalan ?

Last2 tu lah...dekat pukul 1 baru sampai rumah. Anak2 pon dah tido belaka. Mula2 aku cam bengang la kan...sebab lama sangat aku tunggu.....tp bila dah tengok dia balik......tak jadik nak majuk. Hahaha.....Rugi majuk2 nih. Ekekeke....(wah...asik gelak jer...)

Pastu pagi ni pulak aku kena wat Nasi Ayam..ada orang tempah. Dia juga tempah karipap frozen 100 bijik. So...tengah hari kami makan nasi Ayam lah. Pukul 10.30 lagi dah siap makan tengahari. Anak2 bangun tido tengok2 Ayah diaorang dah balik.....suke sungguh !

Nana la nampak paling suka...asyik dok bertepek je ngan Ayah. Ayah wat balik ole2 sikit....ada buah salak and amplang...itu la sokmo2 pon...and jangan di lupa baju2 busuk...hehehe. Dan juga t-shirt Liverpool utk Kakak n Angah.....pastu Anin pon sibuk la nak baju jugak......hmm...ayang ni dah lupa agaknyer anak dia 4 orang dah.....hehehe.

Aku belek2 muka Ayang tengok janggut dah tumbuh cam lalang. Hahaha..well, yes...I do exagerrate ...bukan cam lalang..cam rumput panjang jer.....owh..nampak sangat rindu kat aku...sampai tak sempat nak cabut janggut. Laki den tak suka bercukur..dia sker cabut janggut dia selai2. So tadi petang aku wat operasi mencabut segala janggut2......skang dah bersih..dah ensem dah.....

Pastu angkat tangan dia plak...mak aihh...bulu tiak pon dah banyak ! Ni memang betul sibuk nih.....tak sempat cabut bulut tiak....(yer..laki den memang cabut bulu tiak dia sampai licin..dia tak sker bela bulu tiak....nanti masyam dia kata...hehehe) . ...tapi aku blom tulun cabut lagik sebab nak update blog ni kejap...hehehe....jap2 lagi sambung cabut bulu tiak plak.

Petang tadik kami pegi top up barang2 kat rumah ni yang dah susut...beli Milo...ehh...kami tak minum Milo dah..kami minum Vico....memang dah tinggal kan sungguh barangan2 Nestle nih....
beli susu anak2...susu pekat manis....soya....macam2 lah....! Okeh..itu cik abe sudah panggil....suh korek tinga plak.......macam2.

Comments

iena hamdi said…
amboi.... isteri mithali ni... suka yer dia abang dah balik....

jeles nih..
nordee said…
huhu manja giler eh cik abang..hehe
Adrina Adi said…
kak ja, mujo i tak muntoh ok. hihihi..... :P
iena: istri mithali ker? malu aii...

nordee: wakakaka....bermanja ngan wife dia takper..jgn ngan org lain sudah.....hehehe

kakak: amboi....macam la u tak biasa...tu lah..luper pulak nak letak warning..bagi sesiapa yg perut tak tahan...mudah mengalamai loya2 serta muntah...dan kembang tekak..sila jgn baca....
ms adrina said…
kak ja,

i pun main cabut2 jugak. tapi i cabut uban jorrr...


hihihi...
wanee said…
kak ja! too much details!! hahaha *pengsan*
Mrs Hardlena said…
wakakaka.. nk tgolek baca n3 nih siap ader citer bulu tiak lg tu wahahaha. pandai janna bodek yer nk hadiah la tu.. :p
kakak: oo.cabut uban yer? itu I blom wat lagik...mebi when he turns 40 kot? or maybe 50...

wanee: ehh..you wake up! ...u jgn pensan2..u should amik cth ape yg I buat taww....ni la rahsie perkahwinan bahagieeeeeee.......ekekeke,tu baru sebut pasal cabut bulu tiak n janggut...pon dah pengsan...

alin : I bukan bodek laa..kalau nak bodek kita guna cara lain...ekekeke.
Adrina Adi said…
kak ja,
tak bangun2 pun wanee ni. try simbah dgn asid plak.. muehehe...
ish2 u ni...kot yer pon nak bergurau ngan wanee..agak2 laa...hehehe....

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak