AAArrrrgggghhh...!

Malas sungguh nak update blog. Macam2 cerita ada tapi tu la...punyer la malas sampai kan nak baca blog kengkawan pon malas gak. Hadoi....gini lah kalau dah penyakit malas dah datang, kalu time rajin wah.....tak menyempat2 nak update...tp kalau dah malas.....haremmm.

Tak pela...nanti2 kang kalau aku dah ada mood nak update aku updatele banyak2....cumer nak bitau, today my sisters and brother in-law are coming to my house. Jap2 lagi dalam sejam dua lagi sampai la tuh. So skang ni aku tengah gigih mengemas la nih. Hahaha...sabor jelah. Actually, fatien my adik bongsu ada datang. Her first stop was Siti's house at Sandakan....and hari ni depa sumer mai Keningau plak. Tapi mai sekejap je..sebab tiket balik Fatien ke KL is on Sunday...28/6..flight pagi plak tu.....kalau flight tengah hari ker...petnag skit ker...dan la jugak nak bawak pegi cuci2 mata kat Pasar Tamu Gaya Street..tak pelah...nak wat cemaner kan....dia dapat mai singgah Keningau pon aku dah suka. Aku tak bitau pon anak2 that their aunts and uncle are coming..saje nak wat seprais kat anak2.hehehe...

bah....wa chow dulu kay !

Comments

Adrina Adi said…
ntah2 anak2 u baca blog u senyap2.. hihihi..

oh, jauh fatin gi jale nyo..
mama idzareef said…
saya plak bkn malas nak hapdet tp tak sempat nk hapdet..bizi..bizi..bizi.. jln2 blog kengkawan apetah lg..huhu..
kakak: hahaha....yer la kan, tp mmg diaorang tak tahu ...until la siti,ise n fatin sampai depan umah...hehehe

mamaidzareef: wah,ni mmg bz mummy nih..takper2,nanti kang dah tak berapa bz leh la update...hehehe

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak