Motor

My cik abe beli motor. Alah..bukan motor baru pom..motor second hand jer...dah 9 tahun dah pon omo motor tuh. Dia beli ngan member dia...motor Honda EX5 ....member dia jual sebab nak beli motor baru. Cik abe beli dengan rege 750 hengget ....member dia kata leh bayar kali2. Bayar hari ni sekali..besok sekali..lusa sekali....gitu la...sampai 15 kali pon tak per.Hahaha...macam2. Jadik lah...leh guna wat pegi masjid ke....kan? Nampak gaya..leh la aku merempit naik moto pegi pasar....iyolah tue...kang terbang sayur2 sumer.....kuikuikui.

Comments

Alexi said…
Buleh laa post pic moto 2..nk tgk..kih3
Ahmad nazrimi said…
Tu lah kak Zana..
boleh merempit tu..
takpo lah..second hand pun..
janji boleh naik...
weng weng weng..bunyi ekzos motor
ramizah said…
betul shafiq..amik la gamabr motor tu..kalu malah nak amik..hmm..suruh je yasmin amik!
iena hamdi said…
hahaahahaaha kelakar la akak ni
halen said…
wahhhh.. bestnya ble merempit. janna nnt suh cik abe usha lg klu ader motor murah dan elok bwh seribu my cik abe pun teringin nk beli moto 2nd hand katanya.
alexi: aloh,nk jugok ko gambar mutor? mutor kapcai jah...

jimmy: hehehe....tu lah,jadiklah...ekzos mutor ni bunyi supo mutorbot,hehehe

kak ngoh: hahaha..panda kakngoh,nati janna suh yasmin deh!

iena: klakar ker..? gelak la....ekekek....

halen: oo....yeker? nati saya try tny cik abe...rasa nyer ada kot member2 dia yg nak jual motor, sbb yg amik motor LC baru2 ni ada 3 orang,hehehe.
ada hati nak merempit lagi tur Mr & Mrs Mohksin nie... 4 princess nak letak mana??? heh..

2nd pun takpe... skrg kena jimat!

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!