Giler Buruk

Ape yang buruk nyer?
Saya lah yang buruk.
Buruk aper?
Buruk lantak.




Hahahhahaa.....sabar jelah. Mana la tak buruk. Mula2 masa anak2 makan nasik saya pon makan nasik jugak. Sedap pulak nasi lemak makan dengan rendang ayam. Jadik makan la nasi sepinggan. Pastu cik abe plak takmo makan nasik. Dia request nak mee bandung muor. Ish....sedap jugak tuh....nak makan ke tak nak...last2 saya wat jugak mee bandung semangkuk untuk saya. Sejak dah pandai wat mee bandung muor sendirik ni....dah 3 kali dah buat, memang senang banget lah nak buat. My fren Iena dah ajar cara2 nak wat perencah segera mee bandung muor. Hehehe.


ni mee bandung cik abe gwe,misti ada telur yg kuning nyer cair, udang and vegie free, hihihi


Dah kenyang makan mee bandung...wat pulak teh ais ...aku satu mug...cik abe satu mug besar....biasala..tangki besar..kena la mug besar,hihihi. Lepas habis satu mangkuk mee bandung and satu mug air teh ais.....perut rasa full giler. Ni la masalahnyer biler dah makan, kenyang la pulak.....ekekek....Nak sendawa pon macam tader space. Hahahhaa...padan muka..tu la kalau makan terlalu ikut napsu. Nasib baik sumer2 tu makan kat umah..kalau makan kat kedai...mau berpuluh hinggit jugak tu hangus.
Sekian.

Comments

sesemutku said…
wahhh ko pandai wat mee bandung muor?? turunkan la plak ilmuk tu kat aku....lama dah aku kempunan nie...boleh my dear?
iena hamdi said…
hehhehe nak sikit kak...

ingat iena ajer yg tak mahu sayur.. rupanyer en mokhsin pun sama eh..

kui kui kui...

nampak sedap tu kak
apa lagi leh jual pes mi bandung pulak.. hehehhe
Mrs Hardlena said…
haaa janna lps ni meh la dtg umah wat mee bandung muor utk sayerrrr hehe.. :p
semut: haa..boleh2..tader hal, nanti aku tepek resepi kat blog resepi aku ehh..!

iena: jual pes segera mee bandung? hmm...meanriks nih,akan dipertimbangkan kalau ada permintaan

alin: haaa...orait jugak tu kan? boleh2..tader lah. tulun masak tader hal..sediakan bahan2 jer,hehehe.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak