lepak2

Kadang2 kalau ayang pegi main badminton or futsal kami ikut jugak pegi sumer. Semua lah....6,6 beranak. Lepas dah habis main pegi minum2 plak. Tak ingat dah bila pegi ni sebenar nyer...anak2 suker la sebab bulih berlari2 and main badminton jugak.


para penyokong setia yang tidak berbelah bagi



Yeay..! ayah dah start main badminton kita main game kat tepon ayah..!



hmm...practice catwalk kat sini pom best jugak.....



ngan botol air plak....



ish...haus pulak catwalk..ayah nak air skit!



aperdaaa....tido lagi besh laaa.....Zzzzzzzzzzz



ni aper hal plak nih?

Comments

Adrina Adi said…
yuhuu.. jom layan gambar arfah kawin kat blog i. hihi
iena hamdi said…
hehehheheheh
Alexi said…
hihihi...nk suko tgk..mcm2 gayo ado...heheheh
ramizah said…
alexi ni sapo eh? mace avril lavigne..eh, yo ko?
kakak: tepek la banyok2 skit yer !

iena: ni naper gelak2 nih.....? hehehe

alexi: gitu la budok2 ni..tu baru sikit tuh gayo yuh

kak ngoh: alahaiii kak ngoh...alexi ni gewe....gewe mak ude laa....mr. Lalaling.....kuikuikui
aranam said…
Tetap bersama ke mana saja...seronoknya...:)
eksp said…
uiks... gambar last tuh, yasmin tengah majuk ke tuh?

*sob sob... ciannya dia....
nam:nak wat cemaner...nak tinggal anak2...nak tinggal kat saper? so mmg kena bawak lasumer...

hilmi: bukan dia majuk tu..dia saje tutup muka dia takmo bagi akak amik gambor dia.....ngengada.

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!